П`ятниця, 10.05.2024, 15:13Вітаю Вас Гість | RSS
Полянська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Меню сайту

Каталог файлів


Головна » Файли » Батькам

ДПА у 4 класі
[ Викачати з сервера (892.2 Kb) ] 21.03.2016, 12:52

  

 ВИТЯГ:

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році (НАКАЗ №192 20.02.2015)

У 4-х класах у 2015/2016 навчальному році атестація проводиться за завданнями складеними вчителями школи та погодженими педагогічної радою і затвердженими директором школи.

У 4-х класах державна підсумкова атестація проводиться

з 12 по 21 травня із української мови та читання, математики.

З усіх обов’язкових предметів атестація проводиться письмово. Державна підсумкова атестація проводиться в усіх загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка та п’ятниці. На проведенняатестації з кожного предмета відводиться 1 академічна година.

Завдання державної підсумкової атестації виконують усі учні, окрім тих, які з поважних причин (хвороба, довготривале перебування на лікуванні, участь у спортивнихзмаганнях, переїзд на інше місце проживання, природн ікатаклізми) не можуть брати участь у їх виконанні. У такому разі оцінки за державну підсумкову атестацію виставляються цим учням за результатами семестрового  оцінювання.

 

          Державна підсумкова атестація   з української мови, проводиться з метою перевірки мовленнєвих умінь і навичок правопису учнів, а також їхньої здатності практично застосовувати здобуті мовні знання. Для перевірки мовленнєвих умінь учням пропонується написати  зв’язний текст на задану тему, правописних – списати запропонований текст. Мовні знання і уміння перевіряються за допомогою тестових завдань.          Атестаційні контрольні роботи з української мови містять сім завдань, серед яких: три тестових завдання закритого типу, що передбачають вибір однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів; одне завдання на встановлення відповідності, в якому треба з’єднати лініями або стрілочками відповідні частини; одне відкрите завдання, що виконується письмово; текст для списування (55–60 слів) і творче завдання – написання тексту на задану тему (5–7 речень).

 

      Зміст контрольних робіт державної підсумкової атестації з читання  розроблено на основі вимог програми з читання для 1–4 класів за змістовими лініями: «Коло читання», «Літературознавча пропедевтика», «Усвідомлення жанрової специфіки творів», «Смисловий і структурний аналіз тексту», «Засоби художньої виразності, емоційно-оцінне ставлення читача до змісту твору», «Творча діяльність на основі прочитаного».

            Підсумкова контрольна робота з читання складається з тексту для самостійного читання та восьми завдань тестового характеру, а саме:

   5 завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів (завдання 1−5);

   2 завдання відкритого типу (завдання 6, 7): з короткою письмовою відповіддю, на встановлення відповідності, на встановлення правильної послідовності;

   одне завдання відкритого типу з розгорнутою письмовою відповіддю (завдання 8 – творче).




 

      Контрольні роботи з математики дозволяють визначити рівень засвоєння учнями математичних знань, сформованості  умінь та навичок, здатності застосовувати вивчений матеріал під час виконання завдань із числами, числовими і буквеними виразами, рівностями, нерівностями, рівняннями, величинами, геометричними фігурами, розв’язування сюжетних задач.

         Кожна робота складається з  восьми завдань:

        п’яти тестових завдань закритого типу з вибором однієї правильноївідповіді з трьох запропонованих варіантів (завдання 1–5);

       двох завдань відкритого типу з короткою письмовою відповіддю (завдання 6, 7);

       одного завдання відкритого типу з розгорнутою письмовою відповіддю – розв’язування сюжетної  задачі (завдання 8).

Перед початком уроку:Описание: https://docs.google.com/drawings/d/sH1_HnPEgxXzpvZTWh6F3aQ/image?w=192&h=192&rev=1&ac=1

•  Готуйтеся! Налаштовуйте  себе на успіх.  

•  Не бійтеся  наближення  підсумкової   атестації.

• Сприймайте  це як можливість  показати обширність своїхзнань і отримати винагороду за виконану вами роботу.

•  Потрібно добре виспатися в ніч перед підсумковою атестацією.

•  Відведіть собі час із запасом, особливо для справ, які треба виконати перед  атестацією і приходьте на урок незадовго  до початку.

•  Не прагніть  повторити весь матеріал в останню хвилину.

•  Не приходьте на урок з порожнім  шлунком.

•  Візьміть цукерку або що-небудь інше, щоб не думати про підсумкову  атестацію,  не хвилюйтеся.

Під час уроку:

•  Уважно прочитайте  завдання.

•  Розподіліть час на виконання  завдання. Описание: https://lh4.googleusercontent.com/rKQdO0OsiOjpzYMO7k8JveD0WyDIxy4sMM98AwFm_Z1uqUMxLPQN_J1yzRX2m9u_UdU0k6Tzfy0nCLNxwAioYcBuCftk29IVlQuIVvBeVmPaLsoMnzG2zE0VH_7YV51_VVoGnAJy4kDh9rx8

•  Сядьте зручно.

• Якщо  ви не  знаєте  відповіді,

пропустіть це питання і приступайте

до наступного.

•  Не панікуйте, коли всі починають

здавати свої роботи. Ті, хто першим

виконав завдання, не отримають

за це додаткових  балів.

 

Повторення навчального матеріалу при підготовці до ДПА


Описание: https://lh5.googleusercontent.com/o5BmYhxIw0yS_uH2ecca8zhggBs56Nqr3YEGzCW8k-rQw8wZWkMGbNmRtnOcU-lkY8iTG4N1pf3tplQqHzoFyvHj8jk_Lukx0XHF_9N2H2oH7O_LEFePFXOcRepEaspCtPrIxhWfH0rwI4MC

  • Облаштуйте власне робоче місце, приберіть зайві речі, що можуть заважати та відвертати увагу.

 

  • Складіть план на кожен день підготовки, щоб чітко знати, що  треба повторити сьогодні.

 

  • Якщо відсутній робочий настрій, почніть з матеріалу, який ви знаєте краще, або який вас найбільше цікавить. Це допоможе активізувати пам’ять та  увагу. Після цього можете працювати з розділом, який знаєте гірше.

 

  • У процесі повторення включайте різні види мисленевої діяльності:  визначайте головне, створюйте різні види опор: плани, схеми,  малюнки, використовуйте асоціації.

 

  • При кожному читанні матеріалу ставте основну мету: пригадати те, що вивчалося на уроках, узагальнити, перевірити рівень засвоєння.

 

  • Використовуйте різні види читання:  повільне з обдумуванням, вибіркове, оглядове. Це дозволить економити час та краще усвідомити зміст матеріалу.

 

  • Виконуйте якомога більше практичних вправ та тестів, це дозволить удосконалити ваші уміння та навички


Описание: https://docs.google.com/drawings/d/shwgfBVH4k5VhNLRa3SHfVA/image?w=377&h=67&rev=1&ac=1

  • Підбадьорюйте дитину, хваліть за те, що вона робить добре. Пам’ятайте, що чим більше учень буде боятися невдачі, тим вірогідніше він допуститься помилок.
  • Спостерігайте за самопочуттям вашої дитини, ніхто крім вас не в змозі вчасно попередити перевантаження та погіршення стану здоров’я.
  • Поясніть дитині важливість змін діяльності від активної інтелектуальної роботи до відпочинку та релаксації.
  • Звернітьувагу на харчування учня під час інтенсивного інтелектуального навантаження, йому потрібна поживна та різноманітна їжа та збалансований  комплекс вітамінів. Такі  продукти як риба, сир, горіхи, курага стимулюють роботу головного мозку.
  • Зберігайте тишу, зведіть до мінімуму фактори, що можуть відволікати дитину від занять.
  • Частіше цікавтеся, як проходить підготовка, що хвилює учня, створюйте сприятливу атмосферу  для ефективної  роботи.Описание: https://lh4.googleusercontent.com/kxcUmauNm6-3yOtoRCt0BEnZ8TIKIUUG3nux5HgSfzHAj8BZ-EwU2wTAjA-HhMKYZsqQBLSrAK17LthfOS0fTLf6J8wwL5zxvFDRO13ZvQe_P8x1a36USqpWIuF4xZyHKZxWuTwcc0cjHGiU








Описание: https://docs.google.com/drawings/d/s8rqnjYwFGYs4XNNtL_rj4w/image?w=685&h=69&rev=1&ac=1

ЧИТАННЯ

                   За правильне виконання завдань закритого типу(1-5)  виставляється по       1 балу.

                   Завдання відкритого типу (6 і 7):

        2 бали   - завдання виконано правильно, дано повну ґрунтовну відповідь, правильно встановлено послідовність чи відповідність, план повністю відповідає тексту;

       1 бал- завдання виконано частково, допущено неточності, відповідь не обґрунтовано. Якщо завдання складається з двох частин, то виставляється по 1 балу за кожну правильно виконану частину завдання.

      Завдання 8 – творче  - оцінюється  в межах  3 балів. Ураховуються зміст; логічність і послідовність викладу; обґрунтування власної думки, елементарних емоційно-оцінних суджень і ставлень; використання засобів художньої виразності у висловлюванні.

       Бали за роботу з виставляються без урахування помилок за грамотність.

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

  1. Кожне тестове завдання закритого типу і завдання на встановлення відповідності оцінюємо 1 балом.
  2. Відкрите завдання -2 балами  (якщо таке завдання виконано частково, учень одержує  1 бал);
  3. Списаний текст -  3 балами, якщо учень не допустив помилок;

2 балами, якщо допущено 1-3 помилки;

1 балом - 4 і більше помилок;

  1. Творче завдання оцінюємо  3 балами: 1 бал  за зміст висловлювання,

1 бал за використання виражальних засобів мови (порівнянь, епітетів, синонімів тощо),  1 бал - за грамотність.

 

МАТЕМАТИКА

   Оцінювання контрольної роботи здійснюється таким чином: правильне виконання кожного тестового завдання закритого типу - 1 бал; завдання відкритого типу з короткою відповіддю - у 2 бали  (якщо таке завдання виконано частково – в 1 бал); правильно розв'язана задача – у  3 бали (якщо неправильно виконано одну дію задачі з трьох-чотирьох, ставиться 2 бали, якщо неправильно виконано дві дії, - 1 бал). За зроблені учнем виправлення оцінка не знижується.

Максимальна оцінка з ДПА за правильно виконані роботи становить 12 балів.

 

ЧИТАННЯ


 

  1. Контрольна робота складається з тексту і 8 завдань. Щоб виконати завдання, спочатку уважно прочитай текст.

 

  1. Завдання 1-5 мають три варіанти відповіді, серед яких потрібно вибрати одну правильну і обвести букву, яка стоїть біля цієї відповіді.

    Наприклад: Як називається перший місяць весни?


Описание: https://docs.google.com/drawings/d/shJcuwvQcqEiwuPPFx6ogaQ/image?w=35&h=29&rev=1&ac=1

                  А  березень                     Б  квітень                                  В травень

 

  1. Відповіді на завдання 6, 7 і 8 запиши на поданих під ними рядках. Якщо в цих завданнях потрібно з'єднати відповідні частини висловлювання або слово і його тлумачення, то це слід зробити за допомогою стрілочок.

 

      Наприклад: З'єднай стрілочками вислів та його тлумачення.

    Мати   довгий  язик                                 обманювати.Описание: https://docs.google.com/drawings/d/s24-z9PVXQJJjtAg3nI5dpg/image?w=99&h=47&rev=1&ac=1

   Ловуити    ґавлю бити                              поговорити.

   Водити  з  носа                                         марно витрачати час.

 

Якщо в завданні потрібно позначити послідовність подій чи відновити порядок пунктів плану, впиши в порожні клітинки відповідні цифри.

Наприклад:

               3    Вечір   1     Ранок     2    День     4    НічОписание: https://docs.google.com/drawings/d/s_XrM40typO6ukRY1lGoGYQ/image?w=19&h=23&rev=1&ac=1Описание: https://docs.google.com/drawings/d/sAYz3JYRl0MT9iTPzUv9_dw/image?w=19&h=23&rev=1&ac=1Описание: https://docs.google.com/drawings/d/sb-iJDaKc9YiV1ve6iCWZAA/image?w=19&h=23&rev=1&ac=1Описание: https://docs.google.com/drawings/d/swXoUWPUHZifT8l4IsJf2Zw/image?w=19&h=23&rev=1&ac=1

 

Виконуючи завдання 8, пам'ятай, що під час його оцінювання буде враховано використання образних слів і висловлення власної думки.

 

  1. Якщо ти вважаєш, що неправильно виконав (виконала) завдання, - акуратно закресли свій запис і познач або запиши правильну, на твою думку, відповідь.

 

5.Після виконання роботи перевір її.




 

                           ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ УЧНЯ



 

УКРАЇНСЬКА МОВА

 

  1. Контрольна робота з української мови містить 7 завдань.

 

  1. Перед виконанням кожного завдання уважно його прочитай. Якщо якесь завдання тобі незрозуміле, пропусти його і спробуй виконати після того, як упораєшся з іншими завданнями.

 

  1. У завданнях 1, 2, 3 вибери правильну відповідь із трьох запропонованих варіантів і обведи букву, яка стоїть біля цієї відповіді.

 

Наприклад:

Скільки звуків у слові джерельна? Вибери правильну відповідь.

 

         А   дев'ять                   Б      вісім                                 В     сім

 

  1. У завданні 4 знайди відповідні частини і з'єднай їх лініями або стрілочками.

 

  1. Завдання 5 виконай письмово.

 

  1. У завданні 6 прочитай текст і уважно спиши його.   

 

  1. У завданні 7 напиши текст із 5-7 речень на задану тему, обов'язково використовуй яскраві, образні слова.

 

  1. Після виконання роботи уважно перевір її.




 

ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ

 

МАТЕМАТИКА

 

  1. Уважно читай кожне завдання, працюй зосереджено. Спочатку подумай, а потім записуй розв'язання завдань. Усі письмові обчислення виконуй у посібнику.

 

  1. До завдань 1-5 пропонується три варіанти відповідей, з-поміж яких треба обрати правильний. Обведи кружечком букву, що стоїть поряд з обраним тобою варіантом відповіді.

 

Наприклад:Скільки секунд у годині?


Описание: https://docs.google.com/drawings/d/sMOSJJtX94z6hgX-cWVcyOQ/image?w=29&h=36&rev=1&ac=1

            А 100 секунд             Б  3600 секунд                  В 60 секунд

 

  1. У завданнях 6 і 7 потрібно записати коротку відповідь у спеціально відведеному для цього місці.

 

  1. У завданні 8 робити короткий запис задачі не потрібно. Обов'язково записуй пояснення до дій розв'язування задачі та повну відповідь задачі.



 

МАТЕМАТИКА ВАРІАНТ 1

 

Описание: F:\ИРА - РУКАМИ НЕ ТРОГАТЬ\ира\СКАНЕР\2013-04-03\OCR0006.bmpОписание: F:\ИРА - РУКАМИ НЕ ТРОГАТЬ\ира\СКАНЕР\2013-04-03\2.bmp




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАїНСЬКА МОВА    ВАРіАНТ 2

Описание: F:\ИРА - РУКАМИ НЕ ТРОГАТЬ\ира\СКАНЕР\2013-04-03\OCR0010.bmpОписание: F:\ИРА - РУКАМИ НЕ ТРОГАТЬ\ира\СКАНЕР\2013-04-03\OCR0011.bmp

Описание: F:\ИРА - РУКАМИ НЕ ТРОГАТЬ\ира\СКАНЕР\2013-04-03\OCR0009.bmp

 

 

 

 

 

 

 

 

ЧИТАННЯ  ВАРІАНТ 1

Описание: F:\ИРА - РУКАМИ НЕ ТРОГАТЬ\ира\СКАНЕР\2013-04-03\OCR0012.bmpОписание: F:\ИРА - РУКАМИ НЕ ТРОГАТЬ\ира\СКАНЕР\2013-04-03\3.bmpОписание: F:\ИРА - РУКАМИ НЕ ТРОГАТЬ\ира\СКАНЕР\2013-04-03\4.bmp




 

Описание: F:\ИРА - РУКАМИ НЕ ТРОГАТЬ\ира\СКАНЕР\2013-04-03\OCR0013.bmpОписание: F:\ИРА - РУКАМИ НЕ ТРОГАТЬ\ира\картинки\школа\i.jpeg






 

Категорія: Батькам | Додав: Yulyiana
Переглядів: 1435 | Завантажень: 27 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Категорії розділу
Учням [5]
Батькам [11]
Вчителям [5]
Методична робота [5]
ЗНО [0]
Методичні доробки [1]