Неділя, 12.05.2024, 09:35Вітаю Вас Гість | RSS
Полянська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Меню сайту
Головна » 2015 » Серпень » 17 » Звіт директора за 2014-2015 н.р.
21:27
Звіт директора за 2014-2015 н.р.
Звіт директора Полянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Мамчура Михайла Олексійовича про виконану роботу за 2014/2015 навчальний рік У 2014-2015 навчальному році колектив школи спрямував свою діяльність на створення оптимальних умов для однакового доступу до якісної освіти, розвиток особистості кожного учня залежно від його освітніх потреб та можливостей, успішності його соціалізації. З цією метою ми намагалися виявити та реалізувати самостійний творчий потенціал дитини, виховувати людину з усвідомленням своїх громадських обов’язків. 1.Інформаційно-аналітична довідка Полянська школа працює з 1992-1993 н. р. як середня школа. Навчально-виховний процес у школі здійснюється згідно із Законодавством України та Статутом. Школу ліцензовано. Станом на 01. 09. 2011 року у школі функціонувало 10 класів, у яких навчалося 78 учнів. Школа працює за п’ятиденним режимом навчання співпрацює із Камянець-Подільським державним університетом імені Івана Огієнка. Педагогічний колектив складається із 19 педпрацівників з відповідною освітою та кваліфікаційними категоріями : старший вчитель – 3, спеціаліст вищої категорії - 3, спеціаліст першої категорії - 6, спеціаліст другої категорії -4, спеціаліст - 2, бакалавр-1. В школі працює практичний психолог. Робота шкільного колективу спрямована на єдину методичну проблему – « Формування екологічної свідомості особистості в умовах сучасної школи». Головне завдання науково-методичної роботи полягає у підвищенні майстерності кожного вчителя, активне впровадження інноваційних форм і методів роботи. Традиційними стали фахові конкурси ( Подзерей Л. С. ) , підготовка переможців МАН різних рівнів, злетів, фестивалів. З 10 класу організоване універсальна форма навчання, з 8 класу – до профільне навчання. Практикується рейтинг успішності учнів за результатами семестрового та річного оцінювання. Здійснюється підтримка та педагогічний супровід обдарованих дітей та дітей з особливими потребами. Виховна робота в школі спрямована, відповідно до її кращих традицій, на виховання поваги до державних символів України, культури здорового способу життя , правове виховання громадян. З останній рік поліпшилася навчально - матеріальна база деяких класів (3клас, комп’ютерний клас, кабінет англійської мови). Аналіз результатів участі учнів школи у II – III етапах всеукраїнських учнівських олімпіад, МАН світчить про прогалини в організації роботи з пошуку та розвитку обдарованих дітей . Недостатня активність педагогічних працівників школи щодо розробки високоефективних технологій навчання. Вчитель першого класу провела роз’яснювальну роботу з батьками першокласників щодо створення оптимальних умов навчання. У школі ведеться облік дітей шкільного віку, списки кожного разу погоджуються та завіряються печаткою сільської ради, щоб уникнути пропуску дітей та охопити 100% дітей навчанням. На базі школи у цьому навчальному році було проведено ряд семінарів, практикумів, майстер – класів, що засвідчує високий рівень професійної майстерності вчителів. У 2014-2015 н.р. згідно п’ятирічного плану атестації, мали атестуватися 4 вчителі, але двоє з них пішли на пенсію за вислугою років. Тому атестувався 1 учитель та 1 педагог-огранізатор. За результатами вчителю встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», та педагогу-організатору кваліфікаційну категорію «спеціаліст II категорії». Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Так, на базі школи у навчальному році було організовано та проведено два районних семінари. Педагоги школи є активними учасниками ярмарки педтехнологій. У цьому році на районний конкурс було представлено розробки учителів по проблемах, над якими вони працюють. Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на достатньому рівні. 3. Навчальна діяльність учнів Згідно з Програмою розвитку школи на 2010-2015 роки, Програмою науково-дослідницької експериментальної роботи школи, відповідно до етапу роботи, протягом 2014-2015н.р. діяльність педколективу бала спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання та екологічне виховання школярів. Велика увага у школі приділялась охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2014 року до 1 класу були залучені всі діти, яким виповнилося 6 років, а це 9 учнів. Учні нашої школи традиційно активні учасники обласних та всеукраїнських конкурсів. Цього року учасниками конкурсу юних знавців математики «Кенгуру»- 12 учнів, 23 учні були учасниками природничого конкурсу «Колосок», та 12 учнів – філологічного конкурсу «Соняшник», 5 учнів приймали участь у конкурсі з правознавства «Кришталева сова». Учні школи традиційно є учасниками та переможцями філологічних конкурсів. За підсумками навчального року учні школи показали достатній рівень досягнень. З 69 учнів 2-11 класів високий рівень показали 14 учнів (20%), достатній 37 учнів (54%) , середній рівень 16 учнів (24 %), початковий рівень 2 учні ( 2%) 4. Виховна та позакласна робота. Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому приорітетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню і самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями. глибоко розуміти традиції свого народу. у зв’язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків: - Превентивне виховання - Морально-етичне виховання - Сімейне виховання - Художньо-естетичне виховання - Громадянсько-патріотичне виховання - Трудове виховання - Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя - Економічне виховання - Екологічне виховання Районні виховні заходи у яких минулий рік взяла участь наша школа і показала активність та відмінні результати; - День Перемоги - Заходи пам’яті жертв Голодомору - Захід до річниці виведення з Афганістану - Численні конкурси малюнків - Районний огляд художньої самодіяльності - Новорічні свята Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У школі діє система самоврядування «Шкільний парламент». При парламенті діють кілька комісій: «Знання», «Дисципліна і порядок», «Здоров’я», «Рада суспільно корисних і добрих справ», «Центр національного і культурного відродження», «Дозвілля», «Прес-центр». Також членами учнівського самоврядування систематично перевірялись наявність галстуків та шкільної форми в учнів, робочі куточки у класах, вологе прибирання н перервах, стан озеленення школи. Підсумок шкільного самоврядування висвітлювався у щомісячній друкованій шкільній газеті «Шкільний вісник» та на шкільному сайті. Протягом року учні брали участь у спортивних змаганнях. 5. Правовиховна робота. У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання: - тематичні загальношкільні лінійки та класні години - зустрічі з юристами - лекції, бесіди на правову тематику - анкетування - зустрічі з працівникам правоохоронних органів - уроки правознавства - олімпіади з правознавства - індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями - батьківські лекторії - відвідування проблемних сімей в дома Практичним психологом школи регулярно й ефективно проводиться корекційно-розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Та все ж за звітній період траплялися випадки протиправної поведінки учнів, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. Проте, за рахунок постійної профілактичної роботи співпраці з органами внутрішніх справ, на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх Шепетівського РВУМВС учні школи відсутні. 6. Соціальний захист. Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить: - з неповних сімей – 12 - багатодітних – 19 Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у таких заходах: екскурсії, участь у новорічних заходах з подарунками, безкоштовне відвідування вистав, подарунки до нового навчального року, оздоровлення в таборах « Здоров’я». у пришкільному дитячому таборі « Еколог». Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні з розрахунку 3, 50 грн. 7. Співпраця з батьками. Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці із батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра, Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Чергові з числа батьків слідкують за порядком під час загальношкільних заходів, беруть шефство над підлітками, що знаходяться на внутрішньо шкільному обліку. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого–педагогічних спостережень. Однією з традиційних форм роботи з батьками у школі є батьківські лекторії. Тематика лекцій підбирається урахуванням вікових особливостей дітей. У проведенні лекторіїв бере участь адміністрація школи, шкільний психолог запрошуються працівники РВУМВС , центру зайнятості, районного відділу юстиції. 8. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників. Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно – правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі Шепетівської районної поліклініки діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік . Відповідно до цих списків видається наказ по школі. Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд влітку за графіком кабінету профогляду медичної установи, Працівники їдальні проходять медичні огляди 2 рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. На проходження медичного огляду кожному працівнику школи виділяється 2 дні. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи. Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України « Про освіту» (ст. 25), « Про загальну середню освіту» (ст.. 22), « Про охорону дитинства» (ст..5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11 2004. №1591 « Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вище зазначеними документами, учні 1 – 4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування учнів 1 – 11 класів відбувається згідно графіку на 2- й перерві у їдальні школи. Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного дня здоров’я, шкільної спартакіади , бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю , виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом. Цікаво і змістовно відбулося оздоровлення школярів у пришкільному таборі « Еколог» . Цього року вихованцями табору стали 32 учні школи. Під час оздоровлення у таборі проведено цікаві масові заходи: екскурсії в природу, поїздки до міста Рівне то Остріг, конкурси, розваги. 9. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності. Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи. На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються високими показники травматизму дітей на уроках фізкультури. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи. 10. Фінансово-господарська діяльність. Будівля школи прийнята в експлуатацію 42 роки назад. Але не зважаючи на вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Цього року, завдяки фонду «Зміцнення громад», Шепетівському державному лісовому господарству, Мальованському лісництву, депутату обласної ради Мовсісяну В.М. та депутату районної ради Понамарьову С.О., а також батьківському комітету, планується заміна плитки у фойє школи. Також, дякуючи вищезгаданим спонсорам, в шкільній їдальні було поновлено посуд та пошито нові костюми танцювальній студії «Креатив». Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією управління освіти. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих електроносіїв. Є потреба негайного капітального ремонту вікон школи, опалювальної системи, вестибюлю школи, закупівля наочних посібників, мультимедійного проектору, меблів у класні кімнати. Потрібний ремонт шкільної оргтехніки ( а це комп’ютерний клас та кілька комп’ютерів і принтерів для адміністративних потреб). За позабюджетні (батьківські ) кошти здійснюються поточні ремонти класних кімнат та коридорів школи. закупівля миючих дезінфікуючих засобів для внутрішніх туалетів. За рахунок благодійних коштів батьків здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл Шепетівського району планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються. Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На клумбах щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізаються дерева та кущі. Фарбуються спортивні конструкції, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. Про видатки у цьому році на ремонти приміщень шкіл, ліквідацію аварійних ситуацій, закупівлю матеріалів та обладнання ніхто не говорить – їх просто немає. Та ще й підключилась фінансова криза – ціни на матеріали постійно підвищуються. Тому повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через відсутність коштів. Зрозуміло, я як директор використаю для цього усі можливі резерви: спонсорські кошти, позабюджетні кошти, але їх не достатньо для такого обсягу робіт. 11. Управлінська діяльність. Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішнього контролю та календарних планів вчителів предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи. У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів після дипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами. Контроль – це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. Такий контроль у своїй діяльності до 25.12.2014 року вела заступник директора школи Юриста А.А. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально – виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити не використані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально – виховного процесу і, в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, щоденників, поведінки тощо. Під час здійснення внутрішньо шкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів, заступником директора школи використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів з використанням комп’ютера. Аналіз результатів внутрішньо шкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни, За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів. Враховуючи сучасні вимоги стиль керівництва школою більш близький до демократичного так як більшість рішень приймають на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива і самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад , похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв’язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від свого заступника. Директор школи звітував перед батьками про реалізацію освітньої програми експериментальної школи. Під час обговорення доповіді виступили заступник директора школи Рабчевська К. О. про профорієнтаційну роботу школи, педагог – організатор Рабчевська Ю. І. про систему виховної роботи школи в умовах демократизації, про діяльність учнівського самоврядування у заохочення школярства, спікер шкільного парламенту та президент школи Підгорний Юрій про учнівський парламент і шкільне самоврядування. З оцінкою діяльності школи виступив голова Ради школи Левчук С. М. його підтримали члени батьківського комітету. Було проведено таємне голосування оцінки діяльності адміністрації школи. Лічильна комісія на чолі з її головою, членом Ради школи, представником батьківського активу Тимощук О. А. склала протокол обліку бюлетенів : відмінно – 2 голоси, добре – 6 голосів , задовільно – 2 голоси, незадовільно – 1 голос. Більшістю голосів робота школи визнана доброю!
Переглядів: 297 | Додав: Yulyiana | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Каталог матеріалів